søndag, januar 20, 2008

Sådan så vi ud

Vi var nogle, der havde en herlig dag i går på Café Langebro. Det længe planlagte øl- og blogtræf blev nemlig præcis så forrygende en oplevelse, som jeg havde ventet, og jeg er sikker på, at Andrea, Anne, Dana, Farmer, Gitte, Kagekonen, Lotte, Marianne, Morfar, Regitze, Sifka, Suzy Q, Therese og Zette havde det på samme måde. Nogle af os havde set hinanden før, og nogle af os var helt nye ansigter, men vi havde jo noget sammen alligevel, så der blevet snakket lystigt og længe på kryds og tværs. Og det blev langt over min sengetid. Ikke mindst fordi Sifka lokkede til nachspiel i sin hyggelige lejlighed lige henne om hjørnet.

Rigtig hyggeligt!

Farmer og Marianne var alene om at repræsentere Fyn og Jylland, men næste gang håber jeg, at de - og vi - får selskab af mange flere derovrefra. Jeg glæder mig allerede.

Tak for i går!